Gå til innhold Globalmeny Forsiden
kvernsjoen_host_2013

Kontakt oss

OFFISIELL E-POST sendes til postmottak@verdal.kommune.no

Epost-adresser til alle ansatte
 
_________________________________________________________
 

Tegning av en person som sier chat
Chat med servicekontoret (kun i kontorets åpningstid, 09:00-|15:30)
 
_________________________________________________________
 

Sentralbord / Servicekontoret: 
Tlf       74 04 82 00 (08:00-15:30)

__________________________________________
 

VAKT-TELEFONER :

  • Teknisk vakt, veg, vann og avløp  478 94 500
    (utenom sentralbordets åpningstid)
     

  • Vakthavende vaktmester, kommunale bygg
    474 75 887
     

  • Døgnvakt, hjemmetjenester / omsorg og velferd 
    976 02 329
     

____________________________________________
 

Logog for nasjonalt legevaktnummer

_________________________________________________________
 

Tannlegevakt (Nord-Trøndelag fylkeskommune) 
800 41 101

_________________________________________________________
 

Krisesenteret i Nord-Trøndelag 74 07 77 10

__________________________________________
 
  

Bankkonto: 8673.11.71949 
Bankkonto skatt : 6345.06.17212
  Illustrasjon, klikkbar lenke til informasjonsbrosjyre om sevicekontoret
SERVICEKONTORET
(Klikk på bildet for brosjyre

Postadresse :
Verdal kommune 
Postboks 24
7651 Verdal
(all post til kommunen sendes denne adressen, evt. merket med enhet / person som skal være mottaker) 

Besøksadresse:
Johannes Bruns gate 2
7650  VERDAL

Fakturaadresse:
Fakturamottak Verdal                             
Postboks 24
7651 VERDAL
(evt E-post til regnskap@innherred-samkommune.no)  
 
Sentralbord /
Servicekontoret: 
Tlf       74 04 82 00 
Fax     74 04 82 02

E-post sevicekontoret : 
servicekontoret@verdal.kommune.no
E-post offisielt postmottak:
postmottak@verdal.kommune.no          
 
Åpningstider publikumsmottak : 09:00 - 15:30 mandag til fredag.
Åpningstider sentralbord : 08:00 - 15:30 mandag til fredag.
Fra 1. juli til 31. juli stenger servicekontoret kl. 15:00.
 
NAV Verdal holder til i samme bygg som servicekontoret, og fra og med 01.09.2015 er deres åpningstider  :

  • Mandag, onsdag, torsdag og fredag, 10:00 - 14:00
  • Tirsdag stengt
  • NAV kundesenter (telefoni) vil ha åpningstid 08:00 - 15:30 alle virkedager
     

NAV 's døgnåpne forvaltning (nav.no og elektronisk kommunikasjon) vil være tilgjengelig året rundt.
Likeså «Chat» om foreldrepenger, økonomi eller jobb i utlandet, «Facebooksider» for foreldrepenger og ungdom og NAV på Twitter og pensjonsblogg.

Akuttberedskap sosiale tjenester på tirsdager hvor kontoret holdes stengt: Ivaretas ved at brukere kontakter NAV Kontaktsenter på telefon 55553333.
NAV Kontaktsenter vil i neste omgang formidle henvendelsene til NAV Verdal samme dag som igjen kontakter bruker tilbake.
Timeavtaler vil kunne avtales alle virkedager utenom åpningstid – men innenfor rammen av en normalarbeidsdag.

  - se for øvrig egen kontaktinformasjon for NAV Verdal.
 
Er du usikker på hvem du skal kontakte bør du alltid bruke servicekontoret (ved personlig oppmøte, pr. telefon eller Epost) eller kommunens offisielle postmottak (for Epost-henvendelse). Du kan også bruke skjemaet nedenfor.
 
Kontaktskjema :


Ditt navn
Din Epost-adresse
Din melding (max 500 tegn)
 



Publisert: 15.01.2009 08:49 Sist endret: 23.11.2016 14:36
Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Johannes Bruns gate 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: 74 04 82 02 E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 Åpningstid: sentralbord 08:00-15:30 Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Jostein Grimstad Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS