Gå til innhold Globalmeny Forsiden
Verdal profilbilde

Ny distribusjonsløsning utgående faktura

Fakturablankettene vil nå skrives på vanlig brevark, A4-format, og vil inneholde alle opplysninger bortsett fra giro i bunn.

Vi går nå over på en ny distribusjonsløsning for utgående fakturaer. I første omgang vil endringen bli at vi går bort ifra standardblanketter med giro i bunn. Fakturablankettene vil nå skrives på vanlig brevark, A4-format, og vil inneholde alle opplysninger bortsett fra giro i bunn. De som benytter brevgiro må ordne seg med giroblanketter selv.

Dette er starten på digitalisering av utsendelse av utgående faktura.
Fra høsten 2018 vil vi kunne tilby våre kunder å få fakturaen i digital postkasse (digipost), eFaktura, avtalegiro eller via Vipps.

Vi anbefaler alle våre kunder til å benytte en av de fire digitale/elektroniske mottaksformene.


Verdal 26.06.2018

Per Erik Garli
Daglig leder IKRIL
Innherred Kommunesamarbeid Regnskap, Innfordring og Lønn

  



Publisert: 27.06.2018 11:00 Sist endret: 09.07.2018 10:01

Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Johannes Bruns gate 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: 74 04 82 02 E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 Åpningstid: sentralbord 08:00-15:30 Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Jostein Grimstad Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS