Gå til innhold Globalmeny Forsiden
Verdal profilbilde

Formannskapet 28.02.13 - PS 25/13 - PE-sak - Godkjenning av forhandlinger av rådmannens lønn 2013

Saksbehandler :

Arkivref : 2010/9935 - /05056749758

Saksgang
UtvalgMøtedatoSaksnr.
Formannskapet 28.02.13 25/13

 

Ordførers forslag til vedtak:

Formannskapet godkjenner protokoll for fastsettelse av rådmannens lønnsbetingelser fra 01.01.13.

Vedlegg:

  • Protokoll fra forhandlinger – blir utdelt i møtet.


Andre saksdokumenter (ikke vedlagt):

Ingen

Saksopplysninger:

Formannskapet oppnevnte i henhold til rådmannens lederavtale følgende til å ivareta rådmannens lønns- og arbeidsvilkår i sitt møte 19. januar 2012:

  • Ordfører
  • Varaordfører
  • Marit Voll


Formannskapet fastsetter rådmannens lønn gjennom å ta stilling til utlagte protokoll og ordfører tilrår med dette at formannskapet vedtar det fremforhandlede resultatet. 

Til toppen av siden





Publisert: 06.12.2011 08:13 Sist endret: 19.02.2013 12:48
Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Johannes Bruns gate 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: 74 04 82 02 E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 Åpningstid: sentralbord 08:00-15:30 Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Jostein Grimstad Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS